God morgon

God morgon och redag onsdag.
Behövde inte åka till jobbet i dag känns verkligen jätte skönt då kunde jag ju få sova hur länge jag vill.
Det är ju bara så gott, Är ju så himmla trött hela tiden så det var verklgien behövligt.
Undrar så hur det skall gå när man skall jobba natt sen i helgen.
Är som sagt inte så förtjust i det heller men bättre betalt får man ju så sätt.
Sen gick jag ju faktikst upp 10% så man skall vell inte vara ledsen för att inte få pengar iaf.
Ne nu skall jag ge Carisam frukost gå ut med henne i snön och mer snö blir det för det bara snöar och snöar.



Ni får ha det så bra !

Susanne !

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Åhh tack så jättemycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback