Fy f*n det snöar =(

ÅÅ jag förstår inte hur det orkar snöa hela tiden.
Nu börjar jag bli riktigt trött på snön, vill verkligen ha SOL nu, så att snön kan smällta bort.
Ja jag vet jag tycker det är vackert med snö men jag vill inte ha denna kylan och jag vill heller inte ha snö så att hela benen skulle bli täckta av snö om man trampar i snön.

Hoppas verkligen att det kommer sol snart och lite mer värrme.
Längtar efter våren mer än aldrig förr just nu.
Det är ju så himmla härligt med vår, då orkar man så mycket mer och det är så himmla vackert det med !


Susanne !

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra-TvillingMamma

Tack så jättemycket, roligt att höra :D



Ja precis, och efter den tuffa starten vi hade är jag nog lika mogen som en 90årig gumma ;P



Kram på dig!

Postat av: Saadet

Ja visst är det fult?? Eeuuuwwww! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback