Förkyld =(

Fint väder är det i dag helt underbart. =)
Fast så är man ju så himmla förkyld så att det är jobbigt att vara ute några längre stunder men det går nog över snart.
Har hittat ett nytt jobb jag tänkte söka nu verkar som om det skulle vara något för mig. Hoppas att dom också tycker det ;)
I går var jag föresten på 50 års kalas som var mycket trevligt. I morgon hade jag vell tänkt att Gratta älskade Johanna som fyller 21.

Har faktiskt tänkt en hel del på det där själv nu snart skall jag med fylla 21 uch och fy jag vill nog inte bli äldre jobbigt att veta om att man skall bli det. Men man skall vell vara glad över att jag inte skall fyll 25 på några år iaf.

Ha det så gött.

Susanne !

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback