En jätte trevlig dag =) Tack Johanna

Johanna och Vera kom och hälsade på mig i dag i stället =) Det var jätte trevligt.
Tack för en jätte bra dag Johanna.
Vi var ute och gick i dag med Vera och Carisma kommer lite bilder på dom här nere sen :)
Vi gick upp för det gammla skidfjället om jag inte minns helt fel heter det nog lilla fjälet.

Här kommer det iaf lite bilder när vovvarna leker i snön =)

 
Här bor Jag, Mattias och Carisma


Carisma och Vera


Carisma och Vera


Carisma och Vera


Carisma och Vera


Vera


Vera och Carisam

Detta var lite hur min dag har sett ut. Hoppas att ni också har haft en lia trevlig dag som jag har haft.
Susanne

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback