besök av mamma !

I dag har Mamma varit här på besök alltid lika roligt att träffa henne.
Tycker allt att det är bra skönt att ha en mamma. Är så glad att jag har henne, Är så skönt att ha någon att prata med. Tycker det är så skönt att ha en tröstande moder.
Även om man inte är ledsen så finns hon ju endå här för än och det är så bra att veta om det liksom. Vad hade jag varit utan min underbara mamma.
Nej så kanske jag inte alltid har tyckt men nu är man ju lite äldre och förstår men nu. Kan ju också nu förstå att det inte var så lätt altid när jag var tonåring och hade mindre syskon och alla vill ju självklart synas.
Ne jag ville iaf bara tacka för ett trevligt besök.
Tack mamma hoppas verkligen att du vet att jag älskar dig !

Om en liten stund skall jag åka till Johanna och gratta henne.
Skall bli så roligt att träffa henne =)
I morgon börjar verkligheten i gen då.

Susanne !

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: neeafeea.blogg.se

Jaa mamma är verkligen en speciel och underbar mor...

Det är underbart kul när hon kommer på besök..

Jag älskar också våran mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback