bebis sjuk och längtar



Kan inte säga så mycket mer än att jag verkligen längter tills den dagen man skaffar sig en egen liten bebis.
Och jo jag vet det är ingen bebis hela livet även dom växer men det måsta jag nog säga är tur det.
Har ju spenderat nästan en hel dag med Samuel och man blir väldigt avkopplad och trött när han bara ligger och sover.
Men bebis kär blir man ju verkligen när man gossar och luktar lite på bebisen =)
Ne nu känner jag mig riktigt trött och sakll snart lägga mig och sova och drömma gooa drömmar om framtiden. :)

Ha en bra kväll och sov så gott.

Susanne !

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Lillen är just nu beräknad till den 3 juli :)

Postat av: Linnea

Jag är också bäbis sjuk... jag längtar massor...

Postat av: Susanne

Fast jag är glad att jag kan ta alla andras små bebisar så slipper jag tänka på att skaffa eget nu. :P

Det är ju inte långt kvart. Vänta du vänta du tiden springer bara iväg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback