Äntligen får jag nämna detta !

I dag har det varit en bra dag.
Pratade med Linnea i telefon förut när jag var på jobbet och äntligen får jag lov att blogga om att Linnea min lillasyster är med barn, hon är nu i vecka 13.
Sen tycker jag att hon kan få en lite flicka så att jag kan sy lite klänningar till en liten tös.
Hoppas verkligen att allt kommer gå bra för henne.


Söt söta Linnea Isabell

Sen vill jag bara nämna att jag tycker synd om min älskade Mattias som är sjuk och jätte seg.
Men det är klart han mår bättre i dag än i går i dag har han iaf gått upp i från sängen.

Nu skall jag göra lite te till mig så att jag kan bli lite varm i gen plåser ju så fruktansvärt kallt ute just nu.


Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback