Min helg.

Så nu är jag HEMMA =) Kom hem i går kväll vid 22 tiden. Så det blev en lång dag i går med ;)
Men jag har haft en oerhört trevlig helg. Ska berätta vad som har hänt under helgen, vi börjar från fredagen.

Fredag:
Under dagen vad jag och Carisma hemma och väntade på att Mattias skulle slute jobbet. Han kom hem lite tidigare i dag;) Jätte skönt. Sen åkte vi hem till Mattias föräldrar då Mattias ska ha kalas då han fyllde på Torsdagen. Mamma, pappa, dennis, veronica, jocke och mosters pojke Samuel kom på kalaset :) Sen vad så klart Mattias familj med också. Men det var jätte kul att få se Samuel han är ju bara så GOO... =)
Mattias pappa tyckte att jag och mattias skulle skaffa en kusin till Samuel. Lätt att jag vill det men mattias är tyvärr inte riktogt med på det än. Men med lite kör så kanske vi får vell se ;)
Detta var iaf en riktigt trevlig kväll och gott var det =)
Väntade åandra sidan på att Linnea skulle höra av sig så att jag fick veta om hon kunde vara med på LÖRDAGEN då jag ville RIDA men hon hörde inte av sig som hon hade LOVAT. Men skit samma det är inte hela värden jag sket i att rida under helgen och jag är inte ledsen äver det heller ;)

Lördagen:
Vaknade tidigt på morgonen var svårt att sova men det gjorde mig inget när det var så FINT väder då vill jag ju vara vaken och vara ute :) Mattias åkte i väg till Bike men jag ville inte vara med så jag stannade hemma hos Mattias föräldrar. Var ute och promenaread med hundarna och så satt jag och stickade lite också. Sen kunde man SITTA UTE och fika det var ju bara så härligt.
Sen på kvällen tog vi en sväng hem till mina föräldrar och syskon och hälsade på. Mysigt. Tycker att min minsta lille bror växer så att det knakar han är nog snart längre än mig eller ja det är vel inte bit kvar men det känns allt allt han börjar bli STOR.

Söndagen:
Idag var det inget fint väder men det gjorde mig faktiskt inget hade ju trevligt sälskap hela långa dagen :) Först var jag och Mattias mamma Stina ute och gick en promenad med hundarna sen väntade jag på att mattias skulle bli klar och att Veronica, Jocka och Samuel skulle komma och hämta oss så att vi kunde ta oss en sväng ner till NORDBY =) Det var ju bara så trevligt. Samuel vad glad och jag var glad. Veronica och Jocke köpte en matstol till Samuel. Sen så handlade jag skort till mig ;) Jätte skoj att ha NYA skor igen. Men nu handlade jag skor som jag kan ha till sommaren. Veronica undrade när jag skulle ha dom höga skorna jag köpte jag svarade så fint när jag åkter båt. Ja då kan du ju gunga med riktigt ordentligt då sa hon.. Haha nä jag vet inte riktigt men dom va ju var ju bara så fina. Så dom ska allt användas.
Sen efter att vi hade varit på Nordby tog vi en sväng in och hälsade på Kusin Sandra. Det var riktigt skoj att se henne och det var ju kul att se att hennes mage också växer. Blir ju bara så avis,  vill också ha en växande mage =)
Sen så åkt vi hem och hämtade våra saker så att vi kunde åka hem HEM =)=)
Så såg min helg ut. Kommer att lägga upp lite bilder på Sanuel sen har inte riktigt tid nu.

För NU ska jag sätta på mig kläder och sen ta och åka till JOHANNA var ju verkligen evighetersen jag träffade henne. Ska bli jätte kul att se henne nu =) Sen i kväll ska jag jobba hela natten lång.

Ni får ha en toppen dag.
Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback