jätte trevlig dag..

Som jag skrev i går så åkte jag till Linnea och hämtade henne sen åkte vi till Janne och hälsade på hennes hästar =) och henne så klart.
Det var jätte längesen allt kändes så bra som det faktiskt gjorde idag.
ja visst mina ben skakade och jag var lite nervös med desto mer jag var på hästan desto bättre blev det.
Några gånger till så jävlar ;)
I början ledde Janne hästen men efter att vi gått en bit fick jag göra resten själv men självklart gick hon brevid mig hela tiden. =)
Vi gick inte så jätte långt men allderles lagom för mig i dag.
Hoppas att vi kan ta det lite längre nästa gång. Så i dag har jag RIDIGT fattar ni jag har RIDIGT på en islandshäst. Det känns verkligen BRA! Ja riktigt bra känns det till och med!





Se vad jag har varit duktig. =) Nu är jag mer taggad än vad jag någon sin har varit. Måsta verkligen fortsätta att rida hemma hos henne så att jag kan skaffa mig en egen polle.. =)=)


Tack Linnea för att du ville hjälpa mig med detta och att du har en så himmla snäll vän !

Tack så jätte mycket för hjäpen Janne.

Jannes och Linneas fina magar =)

Tack så jätte mycket tjejer för en trevlig dag. Hoppas vi gör om det snart.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback