Så här såg min helg ut

Så nu är jag hemma och kan berätta vad jag har gjort under helgen.

Vi börjar med fredagen.

Efter jobbet åkte jag hem till Mattias föräldrar som bor i fjällbacka Mattias och Carisma var redan där eftersom Mattias har vaxat båtar och grejat med bilarna. Vi var på 90-års kalas, åkte motorcykel sen på kvällen åkte jag hem till Veronica och Samule också. Det var trevligt men jag var väldigt trött på kvällen efter en lång dag med jobb och MYS !

Lördagen:

Vaknade tidigt på lördagmorgonen åt frukost gick ut med Carisma och Mini, Mattias mamma Stina kunde tyvärr inte gå med då hon åkte in till sjukhuset med hennes mamma. Men det var kul att vara ute med hundarna endå. Efter det gjorde jag mig i ordning och åkte och hälsade på Linnea var där ett tag. Oj vad hon har blivigt Stor och fin om magen NU =)=) Efter det åkte jag hem till Mamma och Pappa åt lite mat och umgicks med dom Jätte mysigt tog med mig mamma och lillebror Jimmy till Veronica och SÖTA Samuel Mysigt att träffa dom. Så bilder har det ju blivigt i helgen iaf =) Efter vi hade varit hos veronica åkte vi till Grebbestad för att kolla på skor till Jimmy vi hittade ett par fina skor till honom =) Senare på kvällen åkte jag och Mattias till Veronica, Jocke och Samule trevligt att träffa dom igen. Var inte där så länge då jag fick VÄLDIGT ont i magen =(

Söndagen:

Även denna fina dagen vaknade jag tidigt på morgonen ingen var vacken så jag gick ut med Carisma så hon fick Kissat och bajsat sen gick jag upp och la mig i sängen i gen, räcknade ut hur många arbetsdagar jag gjorde under 2009 så att man kunde räkna ut hur mycket jag har kört för.
Sen åkte vi iväg så att vi kunde vara med på tipspromenaden=) Trevligt!
Vi hade med oss Mini, Carisma och Silla. Det var trevligt att ha med hundarna. Efter den långa tips promenaden kom vi hem och åt GOD MAT.
Jag och Mattias har tagit en kort tur med motorcykeln i dag också. Det var trevligt. Den nya motorcykeln han har är mycket bättre än den han hade förra åter.

Detta var lite om min helg. Den har varit mycket trevlig och intensiv. =) Borta bra men hemma bäst är vel det jag kan säga.
Kommer snart lägga in lite bilder från helgen. Kommer blider på Linneas mage, Samuel och hundarna.

Ni får ha det så bra för nu ska jag ta och kolla igenom bilderna så att jag kan lägga upp några sedan.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback