Torsdag den 22/4

Grattis Älskade Mattias...

I dag har jag och Carisma varit ute på en lång promenad så här tidigt på morgonen också ska nämligen vara på jobbet kl 12-20.30 så det var bäst att ta en långpromenad på morgonen men det var mysigt och trevligt. Så himmla roligt att se att HON är GLAD hon var riktigt glad hon sprang i bäken och hade det roligt =)
Tror nog att hon också har saknar det där att kuna vara ute och promenara i vatten om en stund kanske hon kan få börja simma igen =)=)

När vi var ute och gick såg vi en liten orm liggandes och sola på vägen den va rätt liten men fy så läskigt. Är ju rädd för ormar och mer kommer det vel att bli under sommaren. Men det är kul att veta att sommaren faktiskt är på väg =) Det är helt underbart.

Som ni har sätt på bloggen så var ju jag och red i tisdags det var som sakt väldigt roligt men oj vad jag saknar det nu. Måste verkligen få göra det snart igen. Så jag hoppas att jag kan komma dit i helgen och rida igen men jag vill så klart ha med mig Linnea, det var ju endå hon som fickade detta åt mig så henne vill jag ha med.

Nu ska jag ta och greja lite innan hag åker till jobbet.
Ni får ha det så bra och jag hoppas självklart att Mattias får en bra dag sen ses vi ju i kväll...

jag älskar dig Mattias..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback