Tisdag och APT

I dag har jag varit på APT mellan 10-12 =)
Efter APT åkte jag till affären Hund & Katt köpte ett halsband till Carisma ett sånt där såkallat anti skäll halsband vi får vell se om det hjälper något.
Det var iaf dyrt som FAN, så jag hoppas verkligen att det är bra och att det kommer hjälpa.
tycker å andra sidan inte att hon skäller så mycket när vi är hemma men när vi åker i väg så är det är väldigt liv på henne.
Men jag TYCKER OM CARISMA ENDÅ:)
Men kan det bli bättre är det alltid bra ! Vill ju kunna göra alla nöjda och glada.


Nej nu ska jag nog ta mig något att ära snart.

Ha en bra dag =)=)




Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

de finns ju att hyra sånna halsband också så slipper man lägga ut så mkt pengar om de fungerar snabbt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback