Tisdag den 13/4

En ny dag och nya tag. Första gången sen i lördags som jag inte har ont i magen. Hoppas det kommer hålla i sig nu ett tag.
Är så oerhört trött på att ha ont iden där jävla magen nu och någon hjälp kan man ju verkligen inte få.
Ringde vårdcentralen i går då jag ville komma dit så att dom kunde kolla magen men nej du har nog ont i magen för att du ska ha mens... Men för fan tror dom att jag aldrig har haft ont i magen innan jag ska ha mens det känns inte ens så som jag har gått runt med nu i FLERA dagar.
Jajaj skit samma tänkte jag och nu är det ju över hoppas det an hålla i sig denna dagen iaf. Men det är jag tveksam på.
Tror nog att jag håller på att få magsår eller något. Känns så men för att få någon hjälp i här måste det vel gå så långt att jag håller på att dö innan dom kan hjälpa någon. Det är ju bara så fel.
Men ja nu är det som sagt en ny dag och men nya tag.

Känner mig lite seg i dag efter natten på jobbet men tänkte ta mig en lång promenad sen med Carisma så att jag kan rensa hjärnan lite med.
Det är en fin dag i dag också fast det böåser rätt kallt ute men det kanske men inte märker så himmla mycket när man är ute och promenarer. Det är iaf väldigt gott att solen är framme.


Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback