tiden går fort...

Oj vad tiden går fort det är snart en vecka sen jag träffade samuel och jag har fortfarande inte laggt ut några bilder på honom. Det är ju faktiskt inte så snällt jag som brukar vara så snabb på att lägga upp bikder på HONOM. Mosters lilla SÖTA SAMUEL=).
Ja nu kan jag ju inte heller lägg upp några bilder för nu sitter jag på jobbat och bara väntar på att tiden ska gå. Men ja snart är vel klockan 22.30 eller?

Ja nu ska jag ta och sticka lite tänkte jag. Just det Min lilla syster Linnea hörde av sig till mig i dag som han skulle gjort förra veckan på fredagen en vecka sen man jaja bättre sent än aldrig antar jag:P

Hoppas att ni också har fint väder som vi har det här. Känns riktigt skönt. =)
Men ni får ha det så jätte bra.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback