Stressad dag.

Har verkligen inte haft tid i dag att sitta vid datorn har varit så mycket som måste fixas här hemma innan det kommer folk hit...
Vackande kl 08.00 och tog en tur med Carimsa sen åkte jag och handlade så att jag kunde göra tårtor. Så nu är dom klara men sen har jag städat här hemma också. Hängt undan tvätten och plockat bort alls sånt där som inte behöver stå framme...
Men nu äntligen är jag klar. Känns riktigt gott. SÅ nu ska jag ta och göra mig i ordning och vänta på att folket kan komma.. =)=)

Får se om jag hinner lägga upp bilderna sen innan folket kommer hit annrs får det nog vara för jag lär vel träffa samuel snart igen.

Just det ja innan jag åkte och ahndlade planterade jag mina växter.

Ha det så bra och ha nu en trevlig kväll.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback