Skön dag med johanna!

I dag har jag varit med Johanna =)
Det var verkligen super trevlig. Har varit ute och promenaret och social tränat min kära vovve Carisam.
Det gick faktiskt bra måste jag nog ändå säga. =) Så vi har promenerat inne i uddevalla och uppe på turebor i skogen där så att dom kunde få leka av sig med =)
Så himmla roligt att träffa Min UNDERBARA vän Johanna. Tycker verkligen om att vara med henne.
Efter promenaden åt vi hemma gjorda hamburgare. GOTT !
Sedan åkte vi ut till torp och kollade lite =)
Jag köpte mig ett, linne, klänning och en "jacka" eller vad jag nu ska säga att det är..
Så har vel min dag sett ut har haft super trevligt med Johanna. Hoppas vi har det lika trevligt snart igen. =)

Nu ska jag ficka lite grejer så att jag får med mig det som behövs till jobbet i kväll..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback