Samuel växer...



I torsdags den 15 April var Veronica på Bvc och vägde och mätte Samuel.
Ja han växer så att det knakar.

Han väger nu : 7590 g.
Längd: 62,5 cm lång.

Det kommer nog att bli en stor kille med fötterna på jorden iaf :)
Det är självklart kul att se att han växer hade ju varit värre om det hade varit tvärt om eller att han hade stått kvar i samma vikt och längd.


Imorgon ska jag hämta Linnea så att vi kan åka till hennes kompis Janne.
Janne ska visa mig hennes häst så att jag kan få rida den under sommaren =)
Det ska bli jätte kul. Äntligten efter alla dessa år. Äntligen är det någon som vill hjäpa med upp på en häst i gen.
Å vad jag längtar.
Det har jag saknat länge nu, hoppas så klart att jag kommer må bättre när räddslan är borta.
Men visst det är vel mycket träning innan det kommer vara borta helet.
Men det låter som om jag kommer få den hjälpen nu med =)=)

Känns helt underbart att veta att jag kanske redan i morgon kan prov sitta hästen men vi får vel se hur jag tycker att det känns i morgon kommer självklart skriva hur det har gått imorgon.
Det är nog det jag har saknat mest att bara ta en ridtur och glömma alla problem för det flyger iväg när man galoperar iväg.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback