oj vad jag slarvar med...

Nu har jag hamnat i en dum period i livet i gen när jag inte känner mig hungrig eller så.
Så i dag har jag inte ätigt något drack en Aktimel i dag på morgonen dag var min frukost.. Hm inte bra alls.
Tänkte se om jag hittar något jag kan äta nu men jag är verkligen inte SUGEN.
Känner ju att humäret inte är på topp blir bara grinig för allt och inget inte så konstigt när man inte ätigt något så det är vell bäst jag gör det nu så att jag kan vara lite trevlig och snäll mot Mattias sen när han kommer hem.


I dag har jag städat här hemma, dammat och torkat lister och sånt som inte syns men det är skönt att ha det gjot så att jag inte behöver tänka så mycket på att det ligget en massa dam över allt. Hade jag itne blivigt så trött i kroppen hade jag tänkt damsuga här men men det får bli efter jag ätigt om jag orkar då vill säga.

Nej nu ska jag ta och äta ha det så jätta bra. !

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback