Någon som ringde fel..

Steg upp 08.20 i dag för att telefonen ringde. Det var en tant som ringde som då trodde att hon hade kommit till kyrkan. Hon talade även om att hon ser dåligt och behöver hjälp. Jaha vad ska jag göra åt det tänkte jag då.
Men iaf när hon då frågade om hon sen hade kommit rätt, till kyrkan då.
hm.. Nej det har du inte gjort du har kommit väldigt fel men ring en växel så ska du nog komma rätt nästa gång.
Oj förlåt men vad hjälper dt mig. Jag gick ju inte mer sömn ändå.
Försökte lägga mig igen men det gick verkligen inte att somna om fan också...

Men nu har jag varit ute med Carisam iaf och tänkte vel snart äta lite frukost.
Känner mig åandra sidan inte alls sugen på det i dag. Fan jag verkligen hatar är folk ringer och växer mig specielt om det var något sådant oviktigt. Vill nog inte veta hur otrevlig jag nog lät när tanten ringde.


Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback