Lördag 3/4

I går kväll var på inflyttningsfest. Det var trevligt. =)
I dag är det riktigt fint väder och jag är ju bara så pigg.
Är hemma hos mamma och pappa i dag. Så jag mamma, Linnea, Dick, Jimmy, Dennis och Emil har varit uta och gått en rätt lång promenad i dag riktigt härligt var det.
Sen när vi kom hem satte vi oss på altanen och drack kaffe och åt glass.
Det är mycket trevligt att vara med familjen anorlunda. =):P
ÅÅ vad jag verkligen tycker om att vara med dom, är alltid så trevlit och glad blir man.
Linneas Mage har växt lite också, den ser så mysig ut.
Kommer lägga upp lite bilder på hennes mage när jag kommer hem. Vet inte vilken dag vi åker hem.


Nej nu ska jag vara lite social. Kommer nog inte blogga så mycket i dag. Men det blir vel desto mer sen när jag är hemma =)

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback