Långpromenad

I dag har jag och Carisma varit på långpromenad i skogen =)
Det var väldigt blött i skogen än så det får nog vänta ett tag till innan vi trampar i skogen nästa gång.
Var väldigt sölitg i dag.
Men Carisma var jätte nöjd och glad när hon fick springa i skogen.
JA den där matte hon ska då aldrig vara nöjd först är det för mycket snö och sen är det allderles för blött.
NÄR ska hon vara nöjd tror jag att Carisma tänkte i dag.
Men i vilket fall som helst var det väldigt härligt att vara ute på en lång promenad i dag det är rätt fint väder och varmt blev det när man gick också.
Så nu har både jag och hon fått förbränna massor =)=)
Carisma är jätte trött nu och det känns bra då kan jag åka till jobbet i dag uten att känna mig dum mot henne.
Värre är det ju i morgon när man jobbar från 07.30-20.30 då kommer jag känna mig dum mot henne men det får vi ta igen sen till helgen ;);)

Nej nu ska jag ta och kolla om det finns något jag kan ta och äta i dag för mat kan man ju behöva i dag med ;)
Ni får ha en jätte bra dag så får vi vel se om jag kommer blogga mer i dag eller inte sen.

Susanne!

p.s Hoppas mattias får låna en bra kamera från jobbet så att jag kan få ta fina bilder=) Vill ta fina kort nu på svanarna osv. Kan få riktigt fina kort ute nu =) D.S

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback