(L)

Efter att jag hade sovit klart i dag på morgonen skickade jag ivög ett sms till Johanna och kollade så allt var bra. Så klart var ju allt bra med henne =) Tycker det är skönt att veta om det ;) Sen vid 13 tiden komk Johanna och Rikard hem till mig. Självklart hade dom med sig hundarna Vera och Wilma.
Det har ju varit så underbart fint väder idag =) Så vi var iaf ute och lekte med dom små liven dom fick även ta sig ett litet bad i skön, Det tyckte dom var toppen skoj.
Sen åkte jag och Johanna iväg och handlade lite mat vi lämnade Mattias, Rikard och Hundarna hemma.
Så att dom kunde fixa iordning grillen =)
Super gott blev det med grillad mat. Det får vi göra om snart igen.
Har verkligen haft en jätte bra dag med johanna och rikard.
Är ju bara så GLAD över att jag har dig som vän Johanna.

Ingen Susanne utan Johanna.  ♥
Måste ju bara tacka att du finns och att du är du..

Efter att Johanna och Rikard hade åkt hem åkte jag och Mattias till Trollhättan för att hälsa på hans mormor.
Inget kul alls att se henne nu. Fick lite ångest över att jag inte ens åker och hälsar på min egen mormor men jag får vel ta och göra det någon dg. Nu har jag ju klarat av detta så nu ska jag nog klara av att träffa min egen.

Ne nu ska jag sova så att jag klarar av att jobba i morgon.
Tack för denna dagen.

Susanne !

P.S jag vet att jag har glömt lägga in bilderna på Samuel men dom kommer jag lovar. Ska även lägga in lite kort från i dag men det kommer in en annan dag dom med. D.S

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback