jobbigt natt

I dag är jag riktigt trött vet inte om jag kommer blogga så mycket i dag.
Hade ju sovande Jour natten till i dag men nej fan inte fick man då lov att sova då behöver man vara vacken hela netten. Det är ju sjukt mer betalt får jag vel inte för att jag har jobbat vacken nett heller ?=(
Blir bara så irreterad ska jobba nett i dag med men då hoppas jag att jag får lov att sova iaf.
Inte alls konstigt at jag är trött idag.
Väntar på att jobbat ska höra av sig men hur långt tid ska det ta.
Vill ju bara veta om någon hade lust att ta mitt pass mellan 16.30-17.30 så att det räcker att jag är på jobbet 19.30
Hade varit skönt om jag kunde få vara där då så att jag kan sova/vila en stund till.



Det är verkligen jötte skönt att det är fint väder i dag =)
När jag vacknade vil 11.30 tog jag och Carisma en promenad och lekte lite i solen med.
Det var riktigt varmt när man kom ut i solen där det är vindstilla.
I skuggan var det 8,7 grader. Det är igentligen inte jätte varmt men detär varmare än vad vi har haft nu under vintern;)
Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe och se på tv. Ska även se om jobbat kan höra av sig snart.
Ni får ha en bra dag och en bra kväll !

Föresten vad händer för er i påsk?

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Snart pappa.

Hej, visst är det härligt med påsk? Har någon lyckats lurat dig än eller har du kanske varit för bra och har själv lyckats lura någon? Glad Påsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback