Gott väder.

I dag har jag och Carisma varit ute på en underbar lång och go promenad. Tog ungefär två timmar att gå så som vi gjorde idag. Tog lite kort på alla vår och sommar tecken som finns ute också så det är klart bara det tog vell lite tid också ;) Men det var kul att vara ute och bara njuta av SOLEN.
Carisma är trött och ligger nu och sover är skönt att ha gjort henne nöjd för denna dagen.
Hoppas verkligen att det blir lika fint väder i morgon så att vi kan ta en lång promenad i morogn med och njuta av den gooa solen.

Sen i dag ska jag och Mattias åka och kolla på en lägenhet så får vi vel se om den kan passa oss bättre en denna gör som vi bor i nu. Visst trivs jag rätt bra här men det blir väldigt ensamt när ingen kan komma och hälsa på oss. Så det hoppas självklart vi på att folk ska kunna göra om vi flyttar lite närmare folket. ;)
Men jag kommer sakna allt det vackra här under vår, sommar och höst. Det har ju varit väldigt gott att bo så nära vattnet osv.








Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback