FAN

Blir så jävla trött på vårdcentralen. Och jag är så jävla trött på min magen.
Orkar verkligen inte mer, jag vill ha en normal mage som inte haar ont hela tiden.
Vet inte vart jag ska ta vägen i dag det göra bara så fruktansvärt ont.
Skulle ha jobbar i dag på kvällen men stannar hemma idag då det gör så ont.
Vårdcentralen sa bara till mig att ta en alvedom och lägga mig och vila. Men va fan tror dom inte att jag har försökt med det förr eller.
Det hjälper liksom inte. Jag vill ha en remis till sjukhuset till någon magexpert. Så att dom kan kolla och se vad det är för fel på mig.

Vad är det dom inte förstår. Fattar dom inte att det är jobbigt att ha ont i magen till och från nästan varje dag.
Jag vill ha en ny mage som man inte har ont i...
Nej jag blir bara så FÖRBANNAT TRÖTT.


Susanne!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin, 22 år BF 6 Juli

Okeej bra att veta tack för info ;)

Postat av: Anonym

Fan va du klagar hela tiden i din blogg är det ingenting som är bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback