Uch huvudvärk

Vaknade idag av att jag har ont i huvudet. Tråkigt väder är det också.
Var ute och gick med Carisma och träffade grannen och hennes fina vovve Carisam ville så gärna leka med honom så det fick hon göra trotts att jag bara kände hur huvudet dånade och ville bara in och ta en kopp te och lägga mig i soffan och inte tänka på något.
Det är så himmla trist att jag alltid skall få ont i huvudet när det är något jag ska göra.
I dag skulle jag ju träffa Johanna och hjälpa henne med flytten men nej då, då skall men ha huvudvärk.
Då får jag träffa Johanna en annan dag. Kanske kan ta fika nu efter löningen det hade ju varit MYSIGT! Det var längesen vi gjorde det också.
Imorogn tänkte jag att man skulle hinna med banken behöver dit och bytta batteri på min bankdosa. :P
Nej nu skall jag lägga mig ner en stund tills den där killen kommer som ska hämta sin dator.

Ha en bra dag!

Susanne

p.s hinner inte med banken i morgon endå ringde från jobbet förut och talade om att jag skall jobba över då det har uppståt lite problem denna helgen ! Då får man bytta batterier en annan dag ! D.s

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback