Söndag

I dag är jag riktigt riktigt trött, önskar just nu att jag inte hade jobbat i dag.
Var så svårt att sova i natt enu en natt där amn sommnar av utmatning.
Det är bara så jobbigt när det är sånna nätter men man hoppas varje dag att det skall bli bättre.
Försöker se någon positivt me detta med men har inte kommit på något än.

Sitter på jobbet nu har börjat läsa en bok, Hämiskohamn heter den Den verkar jätte bra.
Har inte kommit så långt än men det är nog en bok att läsa iaf.
Har hållt på med min stickning mellan sidorna i boken också så att jag inte skall bli allt för upprörd.

Nej nu skall jag fortsätta arbeta men ni får ha en toppen dag =)


susanne

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback