Mamma var på besök =) Saknar familjen!!

Tack för ett trevligt besök mamma !
Det är så kul att träffa dig mamma när man gör det så sällan.
Saknar faktiskt familjen lite nu snart dags att åka hem och hälsa på alla.
Det är ju lite jobbigt nu när ni inte bor på samma ställe längre dumt att alla skall bli så stora och flytta.

Nu skall jag sticka lite innan jag åker iväg till jobbet. Hoppas att det kommer bli en lugn dag i dag.
Det var förestan riktigt skönt väder idag på morgonen så då passade jag på att ta en rätt låg promenad med Carisma! Hoppas att det snart kommer bli soliga dagar det är så blött ute och det skulle verklgein behöva torka upp. Sen tycker jag verklgien inte att det gör något om det kommer lite snö också då blir nog Carisma glad också =)
Det är ju bara så rolgit att leka i snön !

Ha nu en riktigt bra kväll!

Susanne

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

ja det är faktiskt skönt att mamma kommer ibland:P

Jag saknar dig du får komma någon dag:) så kanske Zafira och Carisma kan leka lite med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback