Julmarknad

Har varit på julamrknad i dag på Speleröd med min arbetskamrat.
Det var verklgien mysigt det är sånt man behöver göra här mellan passen man har på jobbet.
Blev så glad när jag var där och fick se alla fina saker.
Det var jätte rolgit att se hur duktigt folk faktiskt är, vilka fina smyken dom hade gjort hade nog velat ha dom allihop men det går ju inte. :P
Som tur var hade jag inte med min några kontanter så då handlade man heller inget =)
Men det var verkligen inspererande att gå runt och kolla på allt fint.
en gammal arbetskompis var där och sålde jätte fina tomtar och skålar som hon har gjort jätte trevlig att träffa denna härliga tjej med !
Jag vill gå på fler julmarknader i år och bara kolla det är ju jätte roligt !
Sen längtar jag tills det blir SNÖ så att jag och Mattias kan åka till liseberg det är ju så fint där nu under vintern.
Antar att det inte blir någon snö i år heller det är det ju aldrig men vi kanske kan ta en sväng dit i år i gen fördet=)
Jag Älskar Verkligen Min Mattias ! HAN ÄR BARA MIN!!!!


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback