Jag vill....

Shit vad jag vill ha en symaskin. DEt känns inte alls roligt att behöva låna en den dagen jag violl börja sy i gen.
Det har jag tänkt göra så fort jag skaffar mig en bra symaskin.
Tycker ju det är så himmla roligt att sy kläder, gardiner m.m
När jag var så där 16 år sydde ju jag min balkläning och det blev riktigt snygg.
Nu vill jag börja sy kläder i gen då jag tycker det är mycket roligt.
Hade ju inte varit helt fel att kunna sälja lite sen med tiden också =)

Får vell ta och önska mig en symaskin av de nära och kära då kanske ;)
Ne nu skall jag kolla vad jag skall äta sen börjar bli lite hungrig.


Susanne

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback