Hämtat glasögonen i dag !

Ikväll åkte jag och Mattias och hämtade mina nya glasögon =)
Jag känner mig riktigt bekväm i dom så dessa hoppas jag att jag ska få behålla iaf.
Skulle det bli några problem har jag garanti ett år det har jag inte fått innan så det var ju kanonbra.
Desutom kan jag få nya om jag inte skulle trivas i dessa innom tre månader och på tre månader hinner jag ju känna efter men som det känns nu är jag gör NÖJD med dessa !!!

Kommer några bilder på glasögonen !


Dom är inte svarta som det kan se ut på bilderna då jag har tagit dom med telefonen.

Glasögonen är mörklila och kan i vissa ljus bli ljus lila

Tar kanske lite bättre bilder på dom en annan dag, eller så kommer dom med på bild när jag tar en bild på mig kanske ;)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback