Good morning!

Har precis vaknat, s0ovit helt underbart i natt =)
I dag skall jag på tredje delan av den där tråkigt assistent utbildningen men kanske är bättre i dag.
Får försöka tänkta positivt om allt nu förtiden . Men nu kommer hon som håller i utbildningen var med och inte sitta i turkiet där webb telefonen bara dör hela tiden.

Nu har jag kommit rätt så långt i min stickning hoppas jag skall ha tid att fortsätta i dag. vill kunna göra en rand varje dag men det är ju inte alltid man har tid med det, det tar ju sitt lilla tag att göra 12 varv på så många maskor ! Men jag tycker det är rolgit =)

En bild kommer någo annan dag när jag har lite mer rit för det !

Nu skall jag ge Carisma mat och sen gå ut med min lilla bus !
Jag älskar min Carisma !!!!

Susanne

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback