Filten

Tänkte ladda upp någon bild på filten jag stickar så att ni kan se hur långt jag har kommit på ett ungefär nu ;P
Det är roligt rolgit att sticka men det är svårt att hinna med stickningen och läsa boken som verkar bra ;)
Men det skall nog finnas tid till det också.

 Filten fram !

 

 Filten bak !


  Filten fram !


 Filten bak !

Nu bärjar det verkligen bli en filt också tur att den inte behöver vara så jätte lång när man stickar den till en bebis =)
I dag är det inte säkert att jag hinner sticka så mycket men skall försöka hinna sticka lite iaf.

Nu ska jag snart ficka lite mat sen skall jag åka i väg till jobbet så nu säger jag hej då och god natt.

Hoppas ni kommer ha en bra dag!
Längtar tills jag får träffa Johanna ! Hon är ju bara så go!

Susanne

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback