Filten är halv klar !

Nu är halva filten klar ungefär iaf. =) Tänkte sen när den är klar att jag skulle göra en kant till den men får se om jag orkar och får lust att göra det när den väl blir klar ;)
När denna filten är färdig har jag tänkt göra en till fast men andra färger och troligen en annan modell har bild på den i huvudet så jag får hoppas att jag klarar av att göra en sådan också =)
Skall snart ta bilder på filten i gen så nu får se hur den ser ut också !

Nej nu tänkte jag ta en kopp te efter att varit ute på en promenad med Carisma i detta kalla regniga väder.
Man blir väldigt kall av att vara ute nu komer ju verkligen  bli förkyld.

Ha en bra kväll...

Susanne

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback