Dikt

Fylla...

Fylla, fylla, fylla
Det ordet finns snart inte kvar.

Fylla, fylla, fylla
Det är allt man får veta av.

Till en början var det kanse okej.
Men fylla hit och fylla dit är inte okej.

Du har barn att ta hand om
Du har en fru att älska.

Men skit gärna i oss
Ta din fylla och stick.

Fylla, fylla, fylla
Jag är van men kom inte till mig när allt blir fel.

Jag vill snart inte ha något med dig att göra
Det kanske finns fler av oss som känner så.

Fylla hit och fylla dit
Kan det vara så att du glömmer allt.

Jag hade aldrig velat leva med någon som dig
Snälla ta din fylla och stick.

Fylla, fylla, fylla
Det gör bara att man får ångest och en massa svek.

Tårarna rinner mer för varje dag
Ångest och stora sår.

Det är något du aldrig kommer förstå
Något du inte vet att du har gjort. 




Läste igenom några av mina dikter jag har skrivit denna fastnade jag för att lägga in här, får ta och börja skriva lite mer dikter i gen tror jag , det är ju också kul att skriva dikter. Så några som känner mig har säkert läst denna dikt tidigare. Men nu behöver jag iaf inte fundera på att säga upp kontakten med dig för det har jag nu gjort. Tycker vara synd om dom andra som inte har hunnit förstå, som kanske aldrig kommer förstå !!!


Susanne !

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback