3/11

Idag har man varit hos tandläkaren akönt att veta att man inte har ett enda hål =)
Efter tandläkaren åkte jag till jobbet och var ned på APT mötet vilket var väldigt roligt i dag.
Nu verkar det hända saker på jobbet iaf hoppas att det kommer gå fort så att man orkar vara kvar ett tag till iaf, men nytt jobb vill jag ju ha endå !
Hittade i dag att dom sökte habiliterings personal på att kortidsdoende för autistiska barn och ungdomar det tycker jag verkar roligt och spänande.

Jag kom hem vid två tiden i dag jätte skönt då tog jag en promenad med Carisma och borstade henne så hon blev fin =)
Hade tänkt hämta mina nya glasögon i dag men det verkar inte som Mattias har tid i dag men kanske i morgn då, Tycker det ska bli roligt med nya glasögon. Hoppas verkligen jag kommer trivas lika bra i dessa som jag gjorde i de andra jag hade innan Carisma tugade sönder dom.

Ne nu ska jag kolla på tv och vänta på att Mattias kommet hem!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback